Gaveæske med stjernekrans


Det varer jo ikke længe, før julen er her (...undskyld). Så den gaveæske jeg designede tilbage i juni måned har nok mere relevans i dette halvår ;-).

Hér er den brugt sammen med den nye stjernekrans, som udkom i slutningen af august måned.
Sammen synes jeg, de udgør en fin og enkel julegaveæske.

Jeg har anvendt karton fra Alexandra Renke til selve æsken og kobberfarvet metallic karton fra Marianne Design. Jeg kan godt li' den kontrast og varme, som kobberfarven giver til det gråbrune karton.



Og så tog jeg lige et billede af et par af mine rekvisitter, når jeg tager billeder :).
For nogle gange skal man bare lige løfte emnet en anelse, så det ikke tipper bagover. Eller for at få den rigtige vinkel, så man kan se farverne eller faconen.
Jeg er derfor ofte i køkkenskufferne for at finde noget, der kan bruges til dette formål. Ofte er det dåseåbneren eller glasproppen fra en gammel portvinsflaske ;-). De har begge to været 'gode hjælpere' i dag :).


Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer