Baby - Bror eller Søster



Så blev det igen min tur til at lave lidt inspiration, og må sige at jeg indtil tirsdag i indeværende uge var helt blank for hvad jeg skulle finde på.
Vil på forhånd lige beklage den dårlige billedekvalitet men ikke let i denne mørke tid.

Nedenfor viser jeg hvad det blev til:




Her kan du kombinere dine kort, det var i hvert fald min tanke. Kommer der en lille ny er det jo lækkert med et sødt kort, men hvorfor skulle storebror eller søster ikke også have en fin lille ting, så derfor har jeg lavet den lille tag for selvfølgelig skal der da også være gave til dem med et fint kort til.



Her er så vist at den lille tag er sat oven på det store kort, hvilket jeg også synes pynter ret fint. Hermed så kun et kort til Baby.


Materialer:






Rigtig god week-end til Jer alle og ikke mindst 
RIGTIG GLÆDELIG JUL.

Kram til Jer alle
Jonna



Kommentarer