Enkel blomst på farverig baggrund

Hej alle sammen.

Ofte laver jeg kort hvor jeg bruger stempler som jeg bruger laaaaang tid på at farvelægge...
Og nogle gange har man bare brug for et kort der ikke tager helt så lang tid at lave.
Derfor har jeg fundet et stempel som jeg synes kan bruges uden at farvelægge det. 


Baggrunden er lavet med Oxide inks. Sværter lidt farve ud på en glasplade, sprayer vand på og løfter så farven op med et stykke plastik og smatter det ud på kartonnet..


Da sværten var tør puttede jeg lidt shimmer pulver på og sprayede med lidt vand. Da det havde sat et kort stykke tid duppede jeg med køkkenrulle for at det ikke skulle gå for meget ned i sværten, og selvom det meste af pulveret dermed kom af igen sad der alligevel noget tilbage. 


Som tekst har jeg brugt washi tape.
Det er simpelthen genialt at man så hurtigt kan få en tekst på sit kort bare ved at rive et stykke tape af ;) 


Til slut har jeg pyntet med lidt sort enamel drops. 


Håber I kunne lide hvad I så :)
//Kristina

Materialer:

Pt er blomsterstemplet fra Altenew udsolgt, men kommer forhåbentlig snart igen.
Andre forslag til enkelt stempel man kan bruge uden farvelægning kunne være Sweetest Peas også fra Altenew eller You are enough fra Concord & 9th.



Kommentarer

  1. TILGÆNGELIGE LÅN

    Har du brug for personligt, kontantlån, usikret lån, få usikret arbejdskapital? Vi har skræddersyet låneprogrammer For enhver profil skal du bruge et lån i dag for at tilfredsstille dine forretningsbehov.

    Operation;

    Hurtigt og enkelt lån
    Hurtig ansøgningsproces
    Godkendelser inden for 24-72 timer
    Valgfrit gebyrlån
    Finansiering på mindre end 5 dage


    LÅNSTJENESTER TILGÆNGELIG INKLUDERER:
    ================================
    * Personlige lån.
    * Forretningsmæssige lån.
    * Investeringslån.
    * Forretningsudvidelseslån.
    * Lån med hårde penge
    * Byggelån.
    * Kreditkortklareringslån
    * Gældskonsolideringslån

    Vi tilbyder finansiel rådgivning til kunder, virksomheder, der søger finansiering af gæld / lån og søger arbejdskapital for at starte en ny virksomhed eller for at udvide eksisterende forretning.

    Interesserede parter, bedes du kontakte os for yderligere information via

    Post; Howardfinancialaid@yahoo.com
    Whatsapp: +1 (573) 279-4038
    Firmaets adresse: West Ave, Hawthorne, CA.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.