Juletags Maja Design Holiday in the alps

Det er vist ikke nogen hemmelighed, at jeg er ret begejstret for gavemærketag'et med 
add-ons fra Dan Dies. Det passer perfekt til tags til adventsgaver, julegaver, vingaver eller julebuketten. I dag viser jeg 6 forskellige jule-tags med den nye designpapir serie fra Maja Design. 
Jeg har brugt 6x6 inch blokken samt nogle af de matchende ensfarvede Monochromes i serien.


Bagsiden af de første 2 tags. Her har jeg brugt designpapir fra blokken, men til de andre bagsider, har jeg brugt ensfarvet rødt og blåt Monochromes papir. 
Jeg sætter hulforstærker på både for- og bagside af mine tags.



Motiverne er klippet ud af et af designarkene fra blokken og sat på med 3D-puder.



Her ses de 2 tags indvendigt. Som du kan se her, pynter jeg mine tags indvendigt med ensfarvet karton(Monochromes) i en lys farve, som man kan skrive på. Jeg har brugt de fine juletræer, der kun præger. Det synes jeg, giver en rigtig god effekt.


Motiverne er klippet ud af et af designarkene fra blokken og sat på med 3D-puder.



Jeg har brugt flg. materialer:
eller mat sølv fra denne blok:
Studio Katia: Clear Drops

Dies:

Det var så lidt december-inspiration fra mig.
Jule-scraphilsner fra mig til dig

 Anne-Mette
annemettesscrapblog.dk


Kommentarer