Alexandra Renke gavetags

I dag viser jeg et par hurtige gavetags, som jeg fik lavet til Happymades Julescraphygge vol.2. Det var en dejlig dag i det skønneste selskab.
Jeg har brugt designpapir fra den lækre 6x6 paperpad fra Alexandra Renke. Det er rigtig smukt papir og til hvert enkelt ark designpapir medfølger et matchende ark ensfarvet. Så kan det da ikke blive nemmere at pakke til en hyggedag i byen.



Jeg har udstanset 2 baser. En i cremefarvet(ikke for gul) og en i det ensfarvede ark, 
der matcher mønsterpapiret.
Mønsterpapiret er udstanset med add-on tag-dien.
God jul er udstanset først i den ensfarvede og dernæst i gunmetal karton, som er limet 
forskudt på de først udstansede.

Jeg har brugt flg. materialer:
Hampsnøre natur
Små bjælder
Bånd

Det var alt fra mig i dag. God fornøjelse med julens scrapperier.
Scraphilsner

Anne-Mette
annemettesscrapblog.dk




Kommentarer