Alexandra Renke julekort og gavetag

I dag vil jeg komme med lidt inspiration til optimal udnyttelse af design papir 6x6 inch.
Jeg har brugt designpapir fra Alexandra Renkes lækre 6x6 paperpad med julemotiver. Til hvert stykke designpapir medfølger en matchende ensfarvet karton. Og hvis I ikke allerede kender Alexandra Renkes karton, så kan jeg kun sige, det må være en fejl, du må have rettet op på ;-) 
Det er simpelthen en mega lækker kvalitet i de skønneste farver og designs. Og pakken med de 6x6 julepapirer er ingen undtagelse.

Her ses resultatet af maksimal udnyttelse af 2 stykker 6x6 inch papir. Jeg har brugt et 
smukt designark og det matchende ensfarvede ark. Derudover har jeg blot brugt cremefarvet basiskarton og mat guld karton til udstansninger.

Som du kan se på billedet har jeg lavet 2 kort 10x10cm samt et gave tag.

Gavetag. 
Det er lavet dobbelt af 2 udstansede basisstykker, så det kan åbnes og du kan skrive en hilsen indeni.

Jeg har skåret hjerterammen ud en enkelt gang og halveret den. Den ene halvdel er brugt her og den anden halvdel på kortet nedenfor.
Kram er udskåret x2(i mat guld og cremefarvet karton), og de 2 udstansninger er 
blot limet sammen for at skabe lidt dimension i kortet.

1. kort 10x10cm.


2. kort 10x10cm.

De 2 små tags på begge kort er sat på med 3D puder. Resten er limet på med Nuvo limen.

Jeg har brugt flg. materialer:
Organza bånd

Dies:







Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.