Alexandra Renke X-Mas Floral

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg er vild med designpapir fra Alexandra Renke(og det er jeg sikkert ikke alene om). Og hendes X-Mas Floral serie er ingen undtagelse.
I mit materiale valg har jeg fokuseret på det lækre designpapir samt dies fra Simple and basic.




Julekuglerne er udstanset med kuglen fra Pillow Box die-sættet. 
På 1. kort har jeg udstanset kuglerne i mønsterkarton fra 6x6 arket. Dernæst en ramme med de piercede cirkel dies. Rammerne er dernæst limet på kuglerne, så de indrammer blomstermotivet.
På 2. kort er kuglerne udstanset i karton med træstruktur. Ovenpå er limet cirkler udskåret fra 6x6 mønsterpapiret. 
Teksterne på begge kort er udstanset i metallic karton og den cremefarvede basiskarton. Udstansningerne er limet sammen lidt forskudt, så det giver en skyggeeffekt.


På 3. kort har jeg udnyttet teksten på designarket og indrammet den med en tynd ramme udskåret i blankt rose-gold karton fra Moonlight & Rose blokken. Blomsterne er klippet ud og limet på med lim og 3D skumpuder.

Kort 1 og 2 måler 10,5x14,8cm
Kort 3 måler 14,0x14,0cm
Mønsterpapiret til alle 3 kort er udskåret af 12x12 arket.
Af 6x6 blokken har jeg brugt arket med amaryllis og det matchende ensfarvede ark(baggrund på 1. kort). De udklippede blomster samt blomsterne i kuglerne er fra 6x6 arket.

Materialer:

Alexandra Renke - 12x12" - X-Mas Floral Amaryllis International - 10.1469x

Alexandra Renke - 12x12" - Wooden Structure Copper - 10.294

Kommentarer