Et par hurtige nytårskort

Måske nåede du ikke alle de julekort, som du egentlig gerne ville ... det gjorde jeg nemlig ikke.
Men mon ikke en nytårshilsen i begyndelsen af januar også vil bringe glæde?

Jeg har lavet 2 hurtige nytårskort. Enkle og uden ret meget pynt, stemplet med de smukkeste snefnug/iskrystaller og en nytårshilsen.

Det første kort er stemplet med Memento Dew Drops i farverne Elderberry og Grape Jelly. Pyntet med dråber af Nuvo Drops i farven Silver Lining og små sølv facet-halvperler.


Det andet kort er også stemplet med Memento Dew Drops, - i farverne Elderberry, Grape Jelly og Sweet Plum. Her er pyntet med smukke, nærmest stålgrå facet-halvperler. Desuden er der dekoreret med tværgående papir af samme slags som matten bag kortene og strimler af det utrolig flotte Hunkydory Mirror Card karton i farven Gunmetal.


Fælles for kortene er at der er brugt samme smukke, mørkegrå karton som matte bag det stemplede motiv. Arket er fra blokken Soul Mate fra Piatek. Begge kort er stemplet med "Godt Nytår" fra Dixi Craft. Et af de første Anette designede, og stadig et utrolig fint og klassisk sæt. Rammedie fra Simple and basic, som jeg tror er min allermest brugte die. Fotoet fanger det ikke, men begge kort er har fået et godt lag med glitterpen over snefnuggene, så de glitrer så festligt og fint.


Papirer:
Die:
Stempler:
Sværter:
Memento Dew Drops i farverne: Elderberry, Grape Jelly, Sweet Plum
Pynt:
Halvperler af ukendt brand
Lim:

Det er mit sidste blogindlæg for i år - og jeg takker for alle de rosende ord, jeg har fået fra jer året igennem. Det er en fornøjelse, når noget af det man laver er til inspiration for andre.

Rigtig glædelig jul og godt nytår allesammen - vi "ses" i 2020.

Mange julehilsner 
Jytte

Kommentarer