Dame, Herre og Konfirmation



Hej og Godt Nytår til alle Jer der kigger med.
Nedenfor viser jeg nogle enkle kort med både 
nye og lækkert dies og stempler fra Simple and Basic men også lidt fra ældre tid.


Jeg har valgt at lave en kombination af både det lidt rå look og så det 
feminine med denne skønne sløjfe, som er en ny udgivelse fra Simple and Basic serien og som 
jeg helt sikkert vil komme til at bruge på rigtig mange af mine projekter fremover.





Det er altså så svært med de der Herrekort, men med dette lækre sæt med slips og butterfly, som er 
en ny udgivelse fra Simple and Basic serien, samt de lækre nye rammer
så blev det lige som det øverste, lavet med det lidt rå look med det murstenskarton, som 
jeg synes har et meget lækkert farvespil.



(Undskyld den dårlige billedekvalitet, men ikke let at tage gode billeder i denne mørke tid.)

Sidst men ikke mindst så nærmer vi os jo tiden hvor mange skal til at tænke på tiden med konfirmation. Her viser jeg også lige et par lækre nyheder fra serien Simple and Basic, nemlig dette skønne baggrundsstempel og så tekststempel, som jeg synes passer så perfekt til.


MATERIALELISTE:

Simple and Basic:



Karton:


Diverse:



Rigtig god fornøjelse og god week-end.




Kommentarer