Feminine kort og æsker

I dag vil jeg vise jer nogle ideer til, hvad I kan lave med nogle af de lækre nye 
dies og stempler fra Simple and basic.
Jeg har lavet 2 kort, en trekantæske samt en lille lomme til gavekort eller pengegave. Samme type lomme er brugt uden mavebælte(men med magnet-luk) på det kvadratiske kort.
Kort og æsker kan bruges til forårets konfirmander og/eller ved andre begivenheder.




  

På forsiden af dette kort har jeg sat en lomme. I stedet for luk med mavebæltet har jeg lavet 
magnet-luk på denne. Dvs. der er brugt 2 små magneter under designpapiret på de 2 front-flapper. Det fungerer rigtig godt og pengene er sikret, så de ikke falder ud. 









 Jeg har brugt flg. materialer:

En god kraftig hvid karton til baserne



Desuden blonde, hampsnøre, sissal, rhinsten, magneter og 3D skumpuder.

Det var lidt lørdags inspiration fra mig. 
De bedste scraphilsner med ønsket om en dejlig weekend

Anne-Mette










Kommentarer