Feminine kort

Så fik vi hul på et nyt år og julesagerne er lagt væk, så jeg er dykket ned i de bløde pastelfarver igen.
Jeg er ret glad for denne papirblok fra Piatek, og har brugt papir derfra til begge kort. jeg har desuden brugt gulne sider fra et gammelt atlas. 
På det første kort, har jeg brugt Tillykke dien fra Simpel and basic. Udstansningen har jeg penslet med lim og givet klar glitter. Til slut har jeg duppet hvid maling på de fleste detaljer, for at tone det blanke ned. Ellers er det brugt foamiran blomster fra mit stash, en lynlås og trykknapper.













*********************************************************

Materialer:

Gitte

Kommentarer

  1. Jeg er vild med enkeltheden i dine kort. Det er så smukt. Jeg har selv købt trykknapper for meget længe siden nu er jeg blevet inspireret til at bruge dem

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.