Blomstergave med overraskelse

Hej alle sammen.

Vinterens mange regnbyger har taget sit indtog på min kreativitet, og jeg er på det seneste gået lidt i stå :( 

Men derfor skal I jo ikke snydes for et indlæg fra min side af og jeg vil derfor vise en gave jeg lavede i efteråret, men som jeg aldrig har fået vist og fortalt om.

Jeg var i efteråret til bryllup ved min kusine og både hende og hendes mand er uddannede bibliotekarer (har et eller andet fancy ord nu til dags :P ) og derfor skulle jeg finde en fiks måde at give deres gave på (tilskud til deres bryllupsrejse)

Det blev til 2 bøger limet ovenpå hinanden og pyntet med blomster og blade i papir.


Både blomster og blade har jeg skåret ud på min Silhouette Cameo, men til dem der ikke har sådan en findes der heldigvis også masser af lækre dies der kan bruges til. (Linker til dem under materialer) 
For at holde bogen lukket har jeg brugt et fint silkebånd som er limet under den øverste bog. 


Indeni er der skåret en firkant ud og siderne er tapet sammen så der opstår et hul til at ligge penge i.



Indeni har jeg brugt Karen Burnistons 'Twist Panel Pop Up Die' hvor jeg har skåret den del til der skal limes fast til et kort normalt, så den passer helt perfekt på det stykke af bogsiderne der er tilbage.
Elsker effekten med at der er noget der popper op når bogen åbnes :)
  

På selve pop up'en har jeg standset et tillykke ud og bogstaver der staver Brylluppet. Med har jeg skrevet med kuglepen. Med die'en følger også baggrunds die'en som jeg har standset ud i papiret fra bogen og rund om dem har jeg snøret lidt guldtråd.



Håber I er blevet inspireret til at lave lidt i det milde sjaskvåde vintervejr ;) 

//Kristina

Materialer:

Kommentarer