DU BESTEMMER SELV


Hej med Jer, så blev det min tur til at blogge igen og denne gang blev jeg taget lidt på "sengen"
idet jeg ikke lige havde tænkt på at jeg var på messe, så denne gang er det lige de hurtige og hvad du vil bruge dem til ja det BESTEMMER DU SELV.

Her er ingen tekst, ikke noget stempel eller andet der i forvejen har besluttet til hvilken anledning du skal bruge kortet til.


Jeg har brugt det nye papir fra Renke som var med på messen i Middelfart sidste weekend.


Nedenfor ser du hvilke materialer der er brugt til alle Tags.




Her er lavet både til Hende og Ham.


Nedenfor ser du hvordan jeg har lagt dies indeni hinanden og lige fastgjort med tape så de ikke 
skubber sig når du kører igennem din skæremaskine.



Nemme og hurtige tags til lige at nappe og sætte på gaven eller blomsten du skal give 
sådan i sidste øjeblik.
Håber det har givet Jer lidt inspiration og rigtig god fornøjelse.

MATERIALELISTE:
SBD027 lille tag sæt
SBD030 - stjerner
SBD040 - tynde rammer
SBD055 og SBD056 Tag Die
SBD053 - hjerter
Renke karton - Er det ikke lige at finde på websiden bliver det lagt op snarest.
Hvid og sort snørre


Kommentarer