Yellow ... wauv...

Sommetider dukker der papirserier op, som overrasker og glæder med skønne farver og mønstre - og Yellow-serien fra Floriléges Design er en af dem. Skønne, klare farver og lækre og spændende papirer.

Jeg faldt for farvekombinationerne i lækre grønne, blå og gule nuancer krydret med sort. Jeg har lavet en serie kort til inspiration.

Materialeliste er at finde under billedserien.






Materialer:
Kortbaser er lavet på hvidt Linnen karton
Papirserien Yellow fra Floriléges Design
Karton fra Floriléges Design som matcher Yellow-serien, petrolblå, gul, grøn
Dies:
Floriléges Design, Pots Rustiques
Sizzix, Wildflowres #2
Simple and basic, SBD003
Dots fra Floriléges Design, Dots Little Boy og Dots Summer
Nuvo Crystal Drops, Duck Egg Blue og Ebony Black

Jeg vil sende dem som opmuntring i en lidt tung tid til nogle af mine veninder, som jeg ikke kan være sammen med for tiden.

Pas godt jer selv - og nyd påskedagene.

/Jytte

Kommentarer

  1. Rigtig flotte kort og spændende papirserie 😊

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne... jeg er også ret begejstret for disse design ark 😊❤

    SvarSlet
  3. Super flotte kort du har lavet.
    Sjovt, for det var absolut ikke en papirserie jeg ville kigge nærmere på, men ofte bliver vi jo inspireret af andre, og du giver da masser af inspiration her :D

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.