Få noget godt ud af det dårlige

Har du prøvet at lave et eller andet der bare ikke helt blev som du ville..?
Fx malet noget eller tegnet noget med mixed media, akvarel, alcohol inks eller hvad ved jeg..
Jeg vil gerne være den første til at sige, at det har jeg.. 😂

Lige nu er alcohol inks meget fremme  og jeg har da også fået produceret en del.. Og den bunke med det jeg ikke er helt tilfreds med tæller altså nogle stykker efterhånden.. Og ja jeg har prøvet at redde dem, men de bliver ligesom bare ikke bedre.. 

Så tænkte jeg at jeg måtte jo kunne bruge dem til noget andet. 
Og det kom der så dette kort ud af.. 




Jeg fandt et sted på papiret jeg syntes der var nogenlunde spil i, og så stemplede jeg det flotte blomsterstempel fra MFT på og puttede hvis embossing pulver på bagefter.


Lige præcis syntetisk papir som dette kan godt komme til at bule lidt når jeg varmer pulveret med min varmepistol, men jeg stansede blomsten ud bagefter og det tog lidt af det bulede af.. Men ellers synes jeg faktisk ikke det gør noget.. 





En lille tekst på...


...... Og lidt klatter.. Og så er den hjemme ;) 


Jeg synes faktisk selv kortet blev ret godt, og er mega glad for jeg fik brugt mit knap så gode alcohol ink billede.. 


Håber I synes om mit kort :) 
På gensyn

// Kristina

Materialeliste:

Kommentarer

  1. God ide, jeg laver ikke selv noget med alkohol ink, men kan bruge ideen på andre typer hjemmefarvede papirer

    SvarSlet
  2. Det blev rigtigt flot. Jeg har også nogle stykker liggende, som jeg ikke var tilfreds med, da jeg lavede dem, men nu kan det da være, jeg kan få dem brugt alligevel.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.