Japansk inspiration på en lørdag formiddag

Jeg har leget med de nye Florilèges Design papirer.  Det blev til en lille serie kort og tags med et touch af japansk stemning. Farverne i Sakura serien er smukke og duchede i rosa, grå og blå nuancer. Alle de fine motiver og tekster jeg har brugt, er enten klippet ud af mønsterarkene eller lavet med die. Faktisk har jeg slet ikke brugt stempler til serien her.

På kortet her er der brugt en Three Scoops die som tekst. 

Her er brugt et par die-cuts af grene - også Florilèges Design

De 4 tags er alle lavet med de nye tags fra Dan Dies. Skønt sæt som enten kan bruges alene, som jeg har gjort, eller med sættet 7848 Basic. 





Materialeliste
Papirer:
Florilèges Design - Sakura serien
Florilèges Design - Sakura serien, ensfarvede ark

Dies:
Three Scoops - Tak
Simple and basic - Pierced Rectangles
Florilèges Design - Pots Rustiques

Pynt:

Saks, som er super god til at klippe små motiver med:

1000 tak fordi du kikkede med herinde - og rigtig god dag til dig.

/Jytte

Kommentarer

  1. Er så vild med din clean CAS måde at lave kort og andet med . 🥰

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte og fine. Så enkle.

    SvarSlet
  3. Det hele er super flot. Desværre var blokken udsolgt da jeg ville bestille den ;-)

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.