Mega lækre og store Tags samt gaveæske

Jeg er total fan af disse "king-size" tags dies i Simple and basic serien. Der er så mange forskellige kombinationsmuligheder. 
De forskellige tags-dies passer alle i størrelse til den alm. BigShot.

Her viser jeg to store tags til en skøn lille pige og til dåbsbarnet.
Desuden har jeg lavet en lille gaveæske med den nye æskedie.
Tags og æske er lavet i matchende karton.






Som lukning på æsken kan man bruge forskellige muligheder: Lukning hvor flap holdes fast under en af de små udstansninger fra sættet, velcro eller magnet lukning.
Som lukning af æsken har jeg lavet et mavebælte. 

Anvendte materialer:

Alexandra Renke: basiskarton 12x12"

Blonde fra gemmerne.

Håber jeg har kunnet inspirere med mit indlæg. 
Fortsat god søndag

Scraphilsner
Anne-Mette
annemettesscrapblog.dk

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.