Slim card og kort med indvendig scallop ramme

Jeg er vild med Slim card die sættet fra den nyeste kollektion af dies 
i Simple and basic serien. De nye dies sæt er simpelthen så MEGA lækre♥♥♥

I dag viser jeg 2 kort til en skøn lille pige. Det første er lavet med det nye slim card dies-sæt, de nye blomsterdies, vindue med 3 ruder, Tillykke samt ballonsættet. Alle dies er fra Simple and basic.





På det sidste kort ses 2 rammer, der er påsat forskudt. Den nederste tynde ramme fremkommer, når alle de kvadratiske ramme dies lægges indeni hinanden og standses ud. HUSK at bruge washitape til at holde dies på plads, så de ikke forskydes ind over hinanden, når de køres gennem standsemaskinen.

På begge kort er Tillykke udstanset i 3 lag(2 hvid og 1 sølv). Lagene er limet sammen, så det får et fedt chipboard lign. udseende.

Anvendte dies:

Designpapiret er fra den seneste kollektion af papirer ligeledes i Simple and basis serien.
Alexandra Renke: basis karton 30x30(anvendt til kortbaser)

De nye enemal dots matcher papirerne perfekt.


Kærlige scraphilsner
Anne-Mette
annemettesscrapblog.dk

Kommentarer

  1. Hvor er de fine. :-) Men hvad er den indvendige scallop ramme?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak😊 Det er sølvrammen på det nederste kvadratiske kort.

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.