En blomsterkrans til pynt

De nye blomsterdies fra Simple and bacic kan bruges på mange forskellige måder. Jeg har lavet en yndig blomsterkrans med dem. Rigtig sød til at hænge i vinduet eller at give som en lille gave. 

Der skal skæres en del blomster og blade, men resultatet er besværet værd. Jeg har brugt 3 forskellige størrelser fra det nye diesæt med blomster. Desuden har jeg brugt en bladdie, som jeg synes passede fint til størrelsen af blomsterne. Mine blomster er lavet med den mindste, den 3. og 4. mindste die i sættet, men man kan jo bruge de størrelser, som man har lyst til.


Selve basen til kransen har jeg lavet med 2 cirkeldies, som jeg har tapet sammen, så de ikke glider når jeg skærer dem. Jeg skærer 2 stk. og limer sammen, så jeg får en god solid krans at bygge på. 


Bladene er limet på kransen før blomsterne. Blomsterne er samlet og dekoreret med Nuvo Vintage Drops, før de er limet på kransen. 
 



Materialer:

Dies:

Pynt:


1000 tak fordi du kikkede med herinde - ha' en dejlig dag.

/Jytte

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.