Temaet er Herrer.



FERIE FERIE FERIE og derfor er dette blogindlæg lavet i god tid og I har måske allerede fået lov at se alle de lækre nye sager som Anette har udgivet, men som jeg har fået lov at lege lidt med før Jer andre.
Jeg har lavet lidt inspiration til at lave lidt til de kære mænd, kort som jeg også selv har lidt svære at få gang i.
Jeg har lavet et par lækre tags, som kan bruge både til gave men også til en flaske.
Kuverten er her lavet med tanke på at forære som gave med indhold, men den kunne sagtens laves som en indbydelse. 
Jeg har derfor lavet et flag, som kan bruges til bordkort og passer fint i tema sammen med kuverten hvis det er en indbydelse man har lagt i.




Første tag som I ser nedenfor, der har jeg standset både en for og en bagside og imellem har jeg skåret et stykke grønt karton og lagt imellem.






Til denne Tag har jeg brugt de samme farver som ovenfor.




Kuverten er også holdt i samme farver og på de næste billede viser jeg hvordan jeg har lavet indlæg til gavekort eller penge.
Som som skrevet i starten af mit indlæg kan denne fine kuvert også bruges som en fin indbydelse.




 På billedet med dien har jeg lagt den lige udenfor den foldede kant således at der ikke bliver skåret øverst.



Sidst har jeg lavet et af de store flag som bordkort, meget hurtigt og enkelt og igen holdt i de samme farver.



Materialeliste:

Dies:


Stempler:



Karton:

Alexandre Renke karton (har brugt en rest mørk grøn )

Pynt:

Sort snor.


Tak fordi i kiggede forbi og fortsat god Week-end.
Jonna Helmin

OBS: Der tages forbehold for udsolgte varer, hold øje med webshoppen.



Kommentarer