Julekort i mint og guld

 Hejsa

I mit univers er mint en fantastisk farve og dette karton fra Floriléges Design, er super lækkert med vandfarve effekt. Glitter kartonet er fra Sizzix og i pakken er også forskellige metal karton som jeg har stanset en doily med. Den har jeg klippet i tre stykker og limet nederst på kortet. Inden i taget, som lukkes med en lille magnet, har jeg stemplet en lille julehilsen.








Materialeliste:

Tim Holtz stamps Festive overlay

Floriléges Design (FDPU12012)

Sizzix karton

Concord & 9th Joyful noel

Simple and basic tag (SBD108)

Simple and basic (SBD085) 

*******************************************************************************


                                                                Gitte

Kommentarer

  1. Da jeg så kortet, tænkte jeg straks:"Det ligner et Gitte kort"
    Og ganske rigtigt, Gitte har igen tryllet! Meget smukt kort i skønne farver 💚

    SvarSlet
  2. Flot kort - spændende måde at bruge en doily på. Magneten er den sat fast på stjernen??

    SvarSlet
  3. Så flot et kort du har lavet :D

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.