Julekort

Hej med jer. 
Denne gang har jeg lavet et julekort. 


Jeg har brugt noget genbrug. Nemlig et stykke bølgepap. 
Jeg syntes at det er lidt fedt at kunne genbruge materialer, som måske bare ville ryge i skraldespanden. 

Jeg har smattet med lidt Structure paste fra Nellies på kanterne. 
Endvidere har jeg også brugt vintage photo distress ink til kanterne. 



Jeg har brugt dies fra:

Resten er fra simple and basic. 

De små halv perler er malet med copic ciao R59

Papir. 
Grøn Marmoreret papir 
Studio light SCRAPIN10



Tak for denne gang. 
Dejligt at du ville se, hvad jeg havde fundet på at lave. 
---Jette---

Kommentarer

  1. Det er et super fedt og flot julekort du har lavet :D

    SvarSlet
  2. Det er et super flot kort. Det er dejligt med inspiration til brug af de dies/remedier man har.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.