Tone i tone med glimmer og akvarel

Hej alle sammen.
Denne gang har jeg lavet 2 kort hvor jeg har holdt farverne i de grønne nuancer.
Og her kan alle være med. Jeg kan rigtig godt lide at farvelægge stempler med akvarel maling. Men altså, et større stempel som det jeg har brugt her, kan altså godt tage lang tid at male hvis de forskellige blade skal have forskellige nuancer og hver slags blomst skal have hver sin farve. Og hvis man ikke embosser sit stempeltryk kan det også være ret svært at holde sig inden for linjerne.. 
Så her har jeg simpelthen trykt mit stempel med en vandfast stempelfarve, sjasket det ind i vand og lagt den grønne farve på over det hele.. Jeg har bevidst ikke holdt mig inden for stregerne og det er ret tilfældigt hvor der er kommet lidt mere farve på. 
Rammen er fra Simple and Basic og de fine enamel dots ligeså. 








Håber I kan lide kortene.

På gensyn ;)

//Kristina

 

Kommentarer

  1. Flotte kort, og jeg får da helt lyst til at prøve det samme med mit stempelsæt :D

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.