Et lækkert blomstertag

Halløj og glædelig snart december :P 

I dag har jeg farvelagt et lækkert stempel fra Altenew.
Først heat embosset og derefter farvelagt med akvarelfarver.



Her kan man godt ane at jeg har prøvet at få lidt dybde i stemplet ved at lime et par stykker karton imellem stemplerne (her kunne man også have brugt 3d puder).





Jeg har brugt en lidt mørkere nuance papir til det bagerste tag, det synes jeg giver et ret godt udtryk.





Som afslutning har jeg brugt noget af det lækre snor fra ITO som man kan krølle ligesom gavebånd.. Ret sejt, og så kommer det i masser af lækre farver. 



Håber i kunne lide mit tag. Det var mit sidste indlæg i dette år. Håber i får en fantastisk jul og får tid til at være lidt kreative :)

//Kristina


 Materialer:

Designark fra Renke

Scallop tag fra Simple & Basic

Pierced tag fra Simple & Basic

Stempel fra Altenew

Die fra Altenew

Guld embossing

Embossing Pad

Akvarelpapir

Snor 

Kommentarer