Gavemærker i massevis

Jeg er ved at være igennem mine julekort for i år og har nu kastet mig over gavemærker. Det er så hyggeligt med de små kort. Da jeg skal bruge dem til donation til velgørenhed, produceres de i serier. Her får i 4 små serier, som alle er hurtigt lavet. De er lavet på samme base, den skønne Simple and basic tag-die, nr. SBD108 og i smukke Simple and basic papirer, str. 12x12. Tag-dien er dobbelt, så der er plads til at stemple eller skrive indeni.

Beige/hvide med 2 juletræer med et snefnug på toppen. 


Røde/hvide med dobbelt snefnug og en lækker rød enamel dot i midten.


Lyseblå med et enkelt juletræ med sølvsnefnug på toppen. 


Til sidst de hvide/blå med en flot iskrystal i sølv og med matchende enamel dot i midten. Jeg kan se, at jeg har været lige hurtig nok med at få taget foto - den ene dot er gledet lidt nedad. Ja, det er jo de skønhedsfejl, som der sommetider er i håndlavede ting, så det er bare at sige PYT og skubbe den på plads igen.


Materialer

Papir fra Simple and basic, str. 12x12:

Dies:

Simple and basic enamel dots:

Hvidt karton som matcher så fint til mønsterpapiret


Ha' en dejlig dag
/Jytte


Kommentarer

  1. WOW hvor er de flotte. Det ser også extra lækkert ud når de står og ser så ens ud. ❤

    SvarSlet
  2. De er super flotte og jeg håber du vil give tilbagemelding til mig, for er lidt nysgerrig. Er gavetagsene lavet af designpapiret alene eller er designpapiret limet på hvidt karton.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.