Kort til forskellige anledninger

I dag vil jeg vise jer lidt lækkert blandet indenfor kort. De første 2 er takkekort, der tager udgangspunkt i en skitse set på nettet. Det eneste, der adskiller disse 2 kort, er placeringen af gruppen med blomster. 







De næste 2 kort er maskuline, og de kan bruges til forskellige lejligheder, hvor der skal sendes en lykønskning til en mandlig fødselar, jubilar e.lign.






De sidste 2 kort er lavet i efterårsfarver med hjerter. De passer perfekt til
  bryllup eller anden lejlighed, hvor kærligheden skal hyldes.



Jeg har brugt flg. materialer:

Simple and basic dies:

Three Scoops dies:

Sizzix/Tim Holtz dies:
Gearhead Thinlits

Stempler:

Designpapirer/karton:
Jeg har desuden brugt alm. sort karton.
Tandhjulene er udskåret i hjemmelavet rustikt metallic karton.
Sort og natur hampsnøre.

I dag håber jeg, der bliver tid til lidt julerier, da jeg lige har fået 2 nye lækre juleblokke ind af døren. Er I nysgerrige efter at se hvilke, så får I lige et par links her:

Det var alt fra mig i dag.
Vil ønske jer alle en rigtig dejlig weekend. Pas nu godt på jer selv og hinanden.

Efterårs scraphilsner fra

Anne-Mette
annemettesscrapblog.dk

Kommentarer

  1. Lækre kort som altid. Og tre helt forskellige udtryk alt efter papir.

    SvarSlet
  2. Du er bare så dygtig Annemette.
    Super flotte kort 💜

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.