Samme die mange muligheder, sjov og spas og et langt indlæg

 

Hej med Jer 

Har været noget udfordret af lys og derfor snyder nogle billeder meget med farverne på noget af det karton jeg har brugt.
Men håber i alligevel har lyst til at kigge med hele vejen ned gennem det lange indlæg.
Jeg har brugt en og samme die, som er gennemgående for alle de projekter jeg har lavet.





Tak for alt i det gamle år og ønsker Jer alle en rigtig glædelig jul og et godt Nytår.

Her har jeg brugt Sølv som tema og dies fra Create a Smile og Simple and Basic.
Jeg har ovenpå den cremefarvede ramme brugt en ramme af vellum.


Ovenfor er der brugt de 2 grønne farver karton fra Renke som der er linket til under Materialer.





På disse 2 Tag har jeg brugt en mørk og en lys grøn karton fra Renke, lidt trælst det ikke er til at se men har nederst på siden skrevet varenummer på de 2 farver. 
Her har jeg igen brugt die fra Create a Smile og Dies fra Simple and Basic.






Her er samme tag bare i hvid og med grøn rund cirkel og blomster.






Nu tænker i nok at det rabler for hende hvad skal man da bruge disse til.
Men min mand og jeg er 3 til 4 gange om året på week-end tur med min søster og svoger  og somme tider begge søskende og ja vi spiller og dyster en del i Partners. Har tit tænkt det kunne være sjovt at lave MEDALJER til formålet og er man heldig er der både vin og chokolade at vinde også. Som i nok kan se er jeg gået lidt amok i at bruge foil, hold nu op jeg er blevet glad for at bruge dette. 
Havde ikke foil i kobberfarvet så har kun brugt guld og sølv foil.








Forår 2021 = Konfirmation og har lavet dette kort til pige.
Har brugt den nye hoodie fra By Lene og Gitte´s fine tekst.
Igen har jeg foilet og som i nok kan se har samme die fra Create a Smile gået igen på alle kort.






Materialer:

Dies

Tal die (små )


Karton:

Renke karton 10.1918 (brugt på kort med glas og på lang tag)
Renke karton 10.1917 (brugt på kort med glas og på lang tag)


Bånd - Dots - Foil




Tak for Jeres tålmodighed.
Rigtig glædelig jul og Godt Nytår

Jonna Helmin

























Kommentarer