Grafisk herrekort

 I dag har min søn fødselsdag - og sådan helt ærligt, så har mit kreamood ikke været på toppen de sidste par måneder ... men, et kort skulle han da have.

Så jeg bestemte mig for at prøve et kort i grafisk look med fokus på cirkler og firkanter. Jeg fandt mine meget skattede papirer fra Floriléges Design frem og valgte et par designs i sorte/grå nuancer. Fandt derefter lidt forskellige dies fra Simple and basic frem - og så kom der lynhurtigt et ganske lækkert kort ud af det. 

Hurra har jeg skåret i 4 lag og limet ovenpå hinanden med det toplækre blanke gunmetal papir øverst. Samme papir er også brugt på rammerne. Gunmetal-papiret er lækkert, mørkegråt og blankt - og pga. den blanke overflade snyder farven lidt på billedet.


Materialer
Papirer:
Floriléges Design, Les Papiers Uni10
Floriléges Design, Les Papiers Uni 12
Floriléges Design, Sakura 3

Dies:
Simple and basic, Pierced Rectangles, SBD003 - mit allermest brugte diesæt

Pynt:


1000 tak fordi du kikkede med og rigtig god dag til dig.

/Jytte

Kommentarer

  1. Døjer med de herrekort. Her er et godt bud. Det er virkelig fint.

    SvarSlet
  2. Super flot kort. Enkelt og stramt design. Lige min smag.
    Tillykke til Jytte med din søn.

    SvarSlet
  3. Dét er virkelig flot og enkelt.

    SvarSlet
  4. Fedt kort som jeg nok lifter på et tidspunkt👍😃

    SvarSlet
  5. skønt og "simpelt" kort :)

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.