Slimcard med heatembossing på vellum

Halløj i hulen.

I dag har jeg lavet et kort der er meget tone i tone så jeg egentlig synes det er meget roligt at se på, men hvor der alligevel sker en del.
Jeg har sat en ramme på kortet i glitterkarton og det giver bestemt en wauw effekt.

Rammen og hjerterne er begge del af et die sæt fra Simple and Basic (har linket til det længere nede) og jeg har standset det ud i glitterkarton fra Tonic.

Sammen med hjerterne fra diesættet har jeg pyntet med Enamel dots, også fra simple and basic. 


Jeg har standset baggrunden ud med diesættet også (vidst nok papir fra Alexander Renke) og inden jeg limede rammen ovenpå snørrede jeg snor fra ITO omkring et par gange og bandt en lille sløjfe.

De fine blade har jeg stemplet på vellum og herefter heatembosset med hvid embossingpulver. Pas på ikke at holde varmepistolen for lang tid på vellummet, men ellers synes jeg faktisk det kan holde til at blive okay varmt. Det kan godt bøje lidt under opvarmningen, men synes det jævner sig nogenlunde ud igen når det køler af. Herefter har jeg bare klippet stemplet ud og limet det på et par få steder der hvor der er embosset så man ikke kan se limen igennem vellummet. 


 Det var alt for denne gang.. 

Vi ses forhåbentlig ved næste gang :) 

//Kristina


Materialer:

Glitterkarton

Stempel med blade

Dots

Die 

Vellum

Embossingpulver

Snor


Kommentarer