Jubiii.........foråret er over os

 Nu skriver vi heldigvis snart forår i kalenderen, og det er en skøn årstid. Jeg tror, vi er mange, der har set frem til forårets komme og særligt i år. Vi går lysere tider i møde på så mange fronter, og det er tiltrængt. Hvor har det været skønt, at vi den seneste uge har fået en forsmag på foråret med sol og  temperaturer, der er ret usædvanlige for februar måned SKØNT ¤ ¤ ¤ Mit indlæg i dag inviterer også foråret herind på bloggen. For når foråret kommer, banker påsken på døren, og her håber jeg at kunne inspirere jer til at lave påskekort eller æsker med f.eks. påskeæg til jeres kære.

Jeg har i hvert fald besluttet mig for at sprede lidt glæde op til påske med små overraskelser. Anette har i den forgangne uge haft en ny release med lækre Simple and basic nyheder. Og til denne release har hun designet den skønneste popcorn box, som jeg synes passer perfekt til små overraskelser til påske. De nye serier med designpapir og enamel dots passer perfekt til forårs- og påskekort.

Kig endelig forbi webshoppen og se de mange andre lækre nyheder, der er kommet de seneste uger.

Jeg har lavet en skøn kombi(synes jeg selv) med nye dies fra Alexandra Renke, Tim Holtz/Sizzix og Simple and basic. 

Vertikalt slim kort 10x21cm



Horisontalt slim kort 10x21cm



A6 kort 10,5x14,8cm


Popcorn box



De lækre Tim Holtz dies med harer udkom sidste år, og jeg er stadig vild med dem særligt til forårs- og påskekort. Jeg synes, de passer perfekt sammen med mine nye dies med påskeæg fra Alexandra Renke. Jeg har brugt mit nye überlækre alfabet fra Tim Holtz til "spring" teksterne.

I får her en samlet materialeliste med links til webshoppen

Dies:

Stempler:

Papir og pynt:
Sølv glitter karton
Hampsnøre natur

Det var alt fra mig i dag. Tusind tak for besøget her. Spørg endelig hvis du har spørgsmål. Og skulle du have lyst til at fortælle hvilke forårs- og/eller påskeprojekter du har gang i eller påtænker at lave, så er du meget velkommen til at dele det med os i kommentarfeltet.
Ha' en rigtig dejlig weekend derude.

Hjertelige scraphilsner

Anne-Mette Fredberg










Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.