Kort til de små

I dag har jeg lavet et par børne/babykort og selvom jeg ikke lige skal bruge dem her og nu, så fristede de nye søde dies fra Floriléges Design og Craft & You. Jeg har brugt papirer fra P13 og Mintay Papers.  

Det yndige hjerte fra Three Scoops er simpelthen så fint og helt fantastisk sødt sammen med de små, søde dyr. 

Gult og lyserødt med lille blondehjerte og den kæreste, lille elefant fra Craft & You. Teksten er fra Three Scoops. 


Gult og blåt med stort blondehjerte og søde tøjdyr fra Floriléges Design. Tekst og dots er fra Simple and basic.


Jeg har brugt følgende materialer:
Papir:
Dies:
Stempler:
SBC026, Simple and basic
Pynt:

Håber du får en helt fantastisk weekend.

/Jytte

Kommentarer

  1. Hvor er de søde. Er helt vild med elefanter på babykort.

    SvarSlet
  2. Ingrid Dewe
    Min dybe taknemmelighed går til Dr. Egwali, et stavebind, der blev fundet efterligningsværdig, da han hjalp med at stabilisere mit brudte ægteskab. Min intimitet har ændret sig bedre, siden forbøn for den bedste heks, dr. Mor, natur sendte mig. På et tidspunkt troede jeg, at det hele var overstået, og der kom dr. Egwali, til et punkt, hvor jeg var skeptisk over for det på grund af mine utallige møder med et par tryllekunstnere og hjemmesider for at hjælpe med at få min mand tilbage, efter at han forlod ham for at vælge en dame over hans kærlige familie med ringe eller ingen succes, måtte jeg være positiv med det i tankerne, at der skulle være et pålideligt sted at hjælpe med at vildre min grimme situation, så jeg snuble over Dr. Egwalis artikel, og siden mødet har det været en utrolig oplevelse for mig og for barnet. Jeg bestilte kærlighedsbesværgelsen og fulgte behørige procedurer som instrueret af stavekasterne, og resten var absolut magisk nogle få dage efter at han kom hjem til os sikkert efter at have været væk et stykke tid og var fuld af kærlighed. Vi er siden blevet gift igen og lever smukt som en stor lykkelig familie. Jeg er nu en sand troende tak så meget Dr. Egwali. Du kan komme igennem til ham med et hvilket som helst af disse medier, der vedrører dine intime problemer, og jeg vil vædde på, at du vil være glad for, at du gjorde det !!
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Whatsapp: +2348122948392

    SvarSlet
  3. God dag til dig, her er en hurtig påmindelse, bare hvis du har brug for en rigtig stavekontrol for at hjælpe med at genoplive dit smuldrede forhold her er en, der virkelig er alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavning .. Læge Egwali stavning hjemme er den det rigtige valg for dig. Kontakt og forklar ham, og jeg kan forsikre dig om, at resten ville være fuldstændig magi, mit kærlighedsliv var på randen af sammenbrud, indtil jeg bestilte en kærlighedsfrase, jeg er et levende vidne i dag og også bruger jeg dette middel til at lade verden vide af denne store stave læge, der bragte fred og ro til mit hjem, Tal med ham i dag og få din følelsesmæssige frygt smidt væk.
    Du når ham ved disse kontakter!

    Whatsapp: +2348122948392
    Couriel: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.