Simple and Basic inspiration med lækre baggrunde med Alcohol inks.

I dag spammer jeg jer med en masse billeder 😆
Og det gør jeg fordi jeg har fået lov til at vise jer brugen af 3 dies fra den ny udgivelse fra Simple & Basic, nemlig 'Kærlighed', 'Student' og 'Navngivning'.

Så jeg har været i gang med at lave en masse baggrunde med alcohol inks, og til sidst har jeg pyntet med en masse forskellige enamel dots også fra Simple and Basic. 

De 3 første kort er lavet som slimcards og her har jeg brugt Base dien fra et af  Slimcard-add-on sættene fra Simple and Basic.












Til de næste kort har jeg brugt dien Pierced Rectangles til at standse baggrunden ud med.










De sidste jeg vil vise er 3 tags jeg har lavet. Her har jeg brugt Add-on for SBD090 til at standse alcoholbaggrunden ud med og bag ved alcohol baggrunden har jeg standset et stykke designpapir ud (white wood fra Simple and Basic) med dien Long Scalloped Tag. Tagsene er bundet sammen med snor fra ITO Yarn.















Håber I er blevet inspireret :)

Tak fordi I kiggede med. 

//Kristina
 

Kommentarer