Hvornår vender vi mon tilbage...................................

 

Så blev det den 10.04 og der er genåbnet lidt mere, men mine tanker blev ledt hen på, hvornår mon Vi igen kan pakke rejsetaske eller skoletasken. 

Håber dette kort kan trække lidt på smilebåndet og håber, at corona snart kan pakkes væk og vi får lidt mere frihed.




Jeg har brugt et slimcard og ved at tilføje et mix af dies har jeg 
fået denne rejsetaske/skoletaske ud af det.


Har brugt den skønne gule farve fra Simple and basic, samt 
Alexandra Renke karton ( en rest af 10.1448 )


Ovenfor kan i se, at den rem der er brugt fra SBD146 har jeg forlænget for at den kunne passe.
Se nedenfor et tip til hvordan.



Jeg ligger min die på karton og starter med at køre min die igennem nede fra den korte ende og op til hvor pilen ligger, så flytter jeg min die så det første hul nu skal passe ned i det sidste hul hvor pilen er.
VEND nu dit projekt en halv omgang og start med at køre din die ind fra den lange side og ned til det 2. hul i din die og herved skulle du gerne have fået lavet 5 huller og en længere rem.



18 års fødselsdagskort




Fik til opgave at lave et kort til 18 års fødselsdag og igen har jeg brugt de friske og glade farver fra 
Simple and basic.
Beklager det er lidt udtydeligt, mit kamera i telefonen er ikke så godt som jeg kunne ønske.



Materialeliste:


Simple and basic dies:

SBD003 Ramme die  
SBD095 Blomster die
  SBD103 Cirkel die      
 SBD117 Blomster die 
 SBD136 Mini flag       
        SBD146 Æske med spænde

Three Scoops die:

TSCD0066 Tillykke, konfirmation og bryllup


Simple and basic Design papers:

SBP507 Fresh peach
SBP904 Mustard      
........................................................
       
        Craft UK slim card sæt   
  

Simple and basic enamel dots:


SBA012 Mustard     
 SBA015 Fresh peach


Bånd:

Ito Yarn mustard 



Kram og god week-end 

Jonna Helmin







Kommentarer