Mor er den bedste i verden

Mor's dag nærmer sig, hvorfor temaet for dette indlæg er kort til MOR❤ Min mor elsker sin have og blomster, hvilket jeg i øvrigt også selv gør. Da jeg så de nye blomster dies fra Alexandra Renke, var jeg fuldstændig solgt. DEM måtte jeg selvfølgelig eje❤❤❤

Jeg har lavet disse tre kort til MOR. Et slim kort og 2 kvadratiske scallop kort.










Jeg har brugt flg. materialer:

Dies fra Simple and basic:

Dies fra Alexandra Renke:



Jeg har brugt forskellige ensfarvede designpapirer fra Alexandra Renke og det lækre basis karton til kortbaser og til farvelægning med Distress Oxide.

Til pynt har jeg brugt natur hampsnøre og Simple and basic Dots.

Tusind tak fordi du følger med her på bloggen.
Jeg håber, du kan bruge inspirationen til at få lavet blomsterkort eller kort til Mor's Dag.

Ha' en rigtig dejlig weekend og husk nu den nye Simple an basic release for april offentliggøres på mandag❤❤❤

De kærligste scraphilsner
Anne-Mette Fredberg
annemmettesscrapblog.dk




Kommentarer