De unge




Jeg har denne gang lavet et kort til en teenager, samt en 
kuvert, der skal indeholde penge til et helt bestemt formål, scroll ned 
og se hvad det mon er.




Her har jeg valgt at lave kortet i en pigeudgave med guld og sart lys rosa.
Teksten er embosset med gold metallic powder.




Her ser I så, hvad kuvertens formål er. Ikke tosset at modtage.





Materialer der er brugt:

Dies:

SBD148  Mini rammer m/stikninger

SBD147 Mini lilm card m/tag, banner og flag

SBD152 Mini slim card kuvert

SBD??? Stængler med stjerner

8979 Papir clips fra Alexandra Renke


Karton:

Alexandra Renke  10.2289

Alexandra Renke 10.2291

Alexandra Renke 10.2297

Alexandra Renke 10.359

Cremefarvet karton

Guldfarvet med glitter


Stempler:

SBC105 Skål for dig m.v

SBC106 Lommepenge m.v

SBC110 Tillykke, Hip Hip m.v

SBC113 Frimærker m.v


Sequins:

SBS102 Gunmetal mat

SBS117 Spring green


Bånd:

Ito yarn Cabbage

Embossingpulver ( ikke den jeg har anvendt ) 


Tak fordi du kiggede med, fortsat god week-end.

Jonna Helmin











 

Kommentarer

  1. Fedt kort og kuvert du har lavet :D

    SvarSlet
  2. Har du brugt hotfoil på taggene
    Super lækkert kort

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.