Pyntet pierced squares.



Hejsa så blev det min tur til at vise jer hvad jeg har lavet. 

Tre firkanter i samme størrelse er brugt til alle tre kort. De er placeret på samme sted på baggrundspapiret, men bare pyntet med forskelligt pynt og i hver sin farve. 

Selvom de er næsten ens, er de alligevel så forskellige. 

Til alle tre kort har jeg brugt dies fra Simple and basic. 



Papiret til det første kort 
Alexandra Renke papir. 

Tonic studio craft perfect glitter Gold dust

Sequins SBS103

Dies til pynt. 

Simple and basic 




Papiret til det andet kort. 
Simple and basic 
SBP911-601911

Floriléges design 

Marianne design Paper 

Enamel dots SBA014

Dies til pynt. 

Simple and basic 

Alexandra Renke dies. 




Papiret til det sidste kort. 

Alexandra Renke papir.   

Enamel dots SBA017 

Dies til pynt. 

Simple and basic. 
SBD (har endnu ikke noget nummer, da de først udkommer onsdag) 

Alexandra Renke 

Craft & you design. 

Jeg håber, du er blevet inspireret.
TAK fordi du kiggede med.
Kærlig hilsen Jette





Kommentarer

  1. Hej Jette
    Jeg har fuldstændig tabt mit hjerte til Alexandra Renkes produkter; således også de nye blomster, som du anvender på ovenforstående kort. Desuden er de et fint match sammen med Simple and basic produkterne. Det har du fået et rigtig flot resultat ud af. :)
    Jeg har dog et spørgsmål ift. produkterne: Du skriver, du har anvendt SBD115. Er det ikke et "adds on" til et slimcard? Jeg kan ikke se, hvor du har brugt noget derfra, men måske du kan give mig en øjenåbner?

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.