3 slimline kort med Alexandra Renke, Simple and basic og Distress Oxide

Jeg har et stykke tid kikket på de meget fine stempelsæt, Grasses Memories og Grasses With Love fra Alexandra Renke. Sættene får mig til at tænke strand, sommereng, vilde blomster... De kalder simpelthen på noget ultra let og meget sart, synes jeg. 

Jeg har lavet 3 kort med nogle af de store stempler i sættene. De er alle bygget op på samme måde:
En base med smukt karton, 2 lag vellum, hvor kanterne er revet - og øverst et stykke hvidt karton, også med revne kanter. En enkel tekst og minimal pynt går igen på de 3 kort.

På det første kort har jeg valgt at sværte kanterne. Så bliver kortet knapt så sart, men stadig let og fint.


Det andet kort er nærmest ferskenfarvet og uden sværtede kanter. 
Meget sart og fint, fotoet kan desværre ikke fange farven helt. Kortet er meget smukkere i virkeligheden.


Sidste kort også uden sværtede kanter, - og med et lille banner til teksten. Faktisk er banneret sat på fordi jeg fortrød, at jeg havde stemplet teksten direkte på kortet. Det så bare ikke rigtigt ud, så hurra for et lille banner, der kunne redde den lille fejl.

Igen er farverne svære at fange, og kortet er slet ikke så ferskt, som det ser ud til på billedet. 


Materialeliste
Alexandra Renke karton:

Stempler:

Dies:

Distress Oxide ink pads:

Pynt:
Twine til sløjferne


Rigtig dejlig weekend til jer alle.

/Jytte

Kommentarer