Et perfekt match: Simple and basic og Alexandra Renke

Det skal ingen hemmelighed være, at jeg er meget begejstret for en skøn kombination af Simple and basic og Alexandra Renke produkter❤❤❤ 

Det er 2 super lækre brands, der matcher perfekt👌👌👌 

Jeg har lavet disse 4 mini slim cards med designpapir fra Alexandra Renke. Jeg har brugt de nye stempler og dies fra Simple and basic i kombination med nye stempler og dies fra Alexandra Renke. De nederste 2 kort er shakerkort med sequins fra Simple and basic.



Jeg har til disse 2 kort brugt flg.:

AR Dies set: Jam Jars Big
AR Dies set: Ticket Tags Set #2
AR Dies set: Magnolium
AR Clear Stamps: My Happy Place
Simple and basic: Leaves Outline SBD160
Mat Rose Gold karton
Alexandra Renke designpapir:





Jeg har til disse 2 kort anvendt:


Mat sølv karton
Alexandra Renke desigpapir:

Nu har jeg leveret inspiration til jer de seneste 2 lørdage, og ferien banker på døren. Derfor vil jeg ønske jer alle en rigtig dejlig sommer☀☀☀

 De kærligste sommerhilsner

Anne-Mette Fredberg

❤❤❤❤❤



Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.