Elizabeth Craft Designs Planner

 Jeg har længe gået og drømt om at få lavet en planner til opskrifter. Min opskriftsamling vokser jo hele tiden, og jeg synes, der er noget særligt over at have en fysisk opskriftssamling fremfor at alt ligger digitalt. Jeg har valgt at starte med 2 temaer, som jeg ikke tidligere har indskrevet i min gamle slidte opskriftsbog. Mine første opskrifter hører under kategorierne Tapas og Drinks. Forsiderne til planneren er kommet til at se således ud:






Jeg har brugt flg. materialer:
Elizabeth Craft Designs: A5 Planner Sunflower
Elizabeth Craft Designs: Reminisince The Book
Hunkydory Crafts: A4 Gunmetal
Elizabeth Craft Designs: Planner Dies og stempler

Forsiden til drinks kategorien er lavet med en lomme, så der er plads til tags med drinksopskrifter. Nu skal jeg bare i gang med at udfylde planneren med opskrifter, hvilket jeg glæder mig til at hygge med -og måske skal der smages på forskellige drinks og tapas retter undervejs ;-)

Håber I alle nyder/har nydt sommeren og måske stadig nyder den sidste rest ferie ☺

Kærlige sommer scraphilsner

Anne-Mette

annemettesscrapblog.dk







Kommentarer