Lilla og grå nuancer

Jeg ved ikke helt hvorfor, men sensommeren er for mig bare perfekt til kort i lilla nuancer. Især de mere mørke, som så fint kan kombineres med grå nuancer.  Farverne er lidt mere bløde end jeg lige kan fange på fotoet - bløde, smukke og afdæmpede farver, som bare er så anvendelige. 

Jeg har brugt smukke papirer fra Floriléges Design, som er mellem mine absolutte favoritter. Kvaliteten er fantastisk, og jeg vender gang på gang tilbage til dem. 

En buket Tim Holtz blomster, en tekst i lækker hotfoil, en eyelet og lidt bånd i tagget, fine pailletter  og lækre papirer... de små detaljer gør kortet spændende og lækkert trods enkeltheden.

Kortet er til en 30 årig fødselar - nu håber jeg, hun vil synes om det. 


Jeg har brugt følgende materialer:

Papirer

Dies

Hot foiling

Pynt

Andet
En snip lyslilla bånd
En smule hvidt broderigarn


Mange hilsner
Jytte

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.