1 Gaveæske - mange muligheder...

Jeg har valgt at vise to projekter med den nye giftbox die fra seneste release. En skal bruges med forskellige str. kort/gavenærker, den anden skal gives med en lille gave i. 


Første æske er lavet med Simple & Basic designpapir og rummer 3 kort (moriverne på disse er skåret med næststørste die i sættet med pierced rectangles) 

Herudover er der 3 små kvadratiske kort (som jeg viste under sidste udgivelse) og 2 små runde stanset ud med de nye cirkler med små scallops. 

De små kort fik en foilet tekst direkte på kortet. Til de store kort lavede jeg forskellige sætninger og monterede med dobbeltklæbende tape - så kan modtageren af æsken selv sætte på alt efter begivenhed. 

På denne æske blev fronten pyntet med et motiv skåret af samme kalender som jeg havde brugt til kortene. Lukningen blev en strimmel papir pyntet med små enamel dots

Den anden æske er lavet med papir fra en ældre Mintay blok (jeg havde allerede lavet et kort som æsken skulle gives sammen med).

 Her synes jeg bagsiden af papiret "larmede lidt", så jeg skar en ekstra æske af tyndt papir og limede dem sammen før jeg samlede æsken. 

På denne valgte jeg et vellum-mavebånd, og dekorerede så det passede til kortet. Bla. udklip fra den nye skønne woodland serie fra Mintay

Jeg synes æsken er super hurtig at lave; meget nem at samle, og så er den fin såvel i enkel udgave som i pyntet. Og skifte udtryk alt efter papiret man bruger. 
Umiddelbart kræves de lange plader for at kunne udstane æsken, men man kan SAGTENS gøre det af flere omgange på alm. plader - hvadenten det er Big shot el Gemini

 (Det er sikkert også muligt på andre,  men dét er de to maskiner jeg selv har, og har testet det på)
Så....lad ikke størrelsen afskrække et bekendskab 🙂 

De bedste scraphilsner Anne-Mette/gallerilarsen.

Kommentarer