Gaveæske med kort og kuverter

Jeg elsker at lave æsker og med den nye æskedie fra Simple and basic, så bliver det nemt. Den laver den smukkeste udskæring med piercinger, som lige giver den sidste finish til æsken❤ 

I dag viser jeg en æske med 3 kort samt tilhørende vellumkuverter. Perfekt til værtindegave eller blot en kærlig hilsen til en veninde. Kortene måler 10x14,3cm. Æske og kortbase er udskåret i kraftig hvid karton. Til denne størrelse kort passer den nye Wonky Window(A6) og den største die fra Frames Rectangles SBD118 perfekt som rammer til kortene. Jeg har brugt den nye smukke designpapir serie: Apple Season fra Mintay. Det er lige mine farver. 






Jeg har udskåret æsken i kraftig hvid karton og limet den sammen. Jeg har pyntet æskens for og bagside med mønsterpapir. Mønsterpapiret udskæres ligeledes med æske-dien og skæres til, så det kan dække de 2 frontflader på forsiden og bagsiden.
Jeg har lavet æsken med magnetlukning(2 små magneter under mønsterpapiret).

Jeg har brugt flg. dies til æske og kort:

Vellumkuverterne er lavet vha. dette Envelope Punchboard. Jeg har skåret et stykke vellum, der måler 19,6x19,6cm. Der falses og punches ved 8,2cm på første langside, og derefter følges vejledningen for brug af Envelope Punchboard. BEMÆRK: disse mål passer til den vellum, jeg har brugt, men størrelsen på den færdige kuvert kan variere afhængig af papirtype. Mine kuverter måler ca.:10,2x14,6cm.

Dette var inspiration til brugen af den nye gaveæske, som flere af de skønne piger her på Designteamet allerede har vist lækker inspiration med😍

Her i weekenden er Happymade på messe i Middelfart. Mon vi ses?❤
Mange kærlige efterårskram til jer derude.

Anne-Mette Fredberg

❤❤❤❤❤










Kommentarer