Jule kort og til og fra kort. 

Når Simple and basic går hånd i hånd med Alexandra Renke, som hovedparten af dies og papir. 
Så fungerer det bare rigtig godt for mig. 




Det første kort, har jeg holdt i en rimelig enkelt stil. Så man kan se det smukke Alexandra Renke papir. 



Nr. 2 kort. 

Har jeg givet den lidt mere gas, med pynten. 

Jeg kunne simpelthen ikke stå for den smukke gren med kogler, fra Alexandra Renke 

Og den passer perfekt på simple and basic klokken. 



Til og fra kort, gave mærker. 
Ja du bestemmer selv hvad du vil kalde dem. 
Der har jeg brugt den lille klokke fra Simple and basic.
 Der passer den lille god jul perfekt på. 


Jeg stempler næsten aldrig til og fra på dem. For så er der mere plads til navne, til dem der skal have gaven. 


Martriale liste. 
Dies :
Simple and basic. 
SBD098 Slimline 
SBD035 god jul bogstaver 
SBD100 Stamp RECTANGEL 
SBD168 klokke 
SBD281 god jul (lille) 

Alexandra Renke dies. 
D-AR TI0053 Roe deer morter and 3 fawns. 
D-AR-FL0138 Pine cone branche. 
D-XX-AR-FL0091 Fir branches
D-AR-Ba0054 little tags. 

By Lene dies. 
BLD1303 grand grene. 

Stempel :
Simple and basic 
SBC053 Glædelig jul. 

Seqvins 
Simple and basic 
SBS103

Papir:

Alexandra Renke papir. 
10.2140
10.1688
10.1689

Kvist karton til kort base. 

Tonic-studios craft perfect. 
Glitter card, welsh gold
Merror card, Honey gold

Vellum 112 gr

Linnen karton 
Chocolate Brown 582033
Pine green 582055
Christmas red 582034

Håber du fik lidt inspiration til dine næste jule kort. 

** Jette **






Kommentarer