I skovens dybe stille ro

Uh hvor den mørke tid sniger sig hastigt ind på os. Det ændrer dog ikke på, at jeg synes, efteråret, skoven og den smukke farvepalette i det fri på denne årstid hører til blandt mine favorit oplevelser i naturen. Det tager min inspiration udgangspunkt i. 
Jeg har lavet disse 2 slimline kort med produkter fra Alexandra Renke og Simple and basic.







Jeg har brugt følgende dies:

Der er desuden brugt:

Som I ser, har jeg valgt ikke at sætte en tekst på. Det gør jeg først, når jeg ved, til hvilken anledning kortene skal bruges. Det er guld værd, at have kort klar i kortkassen, når man pludselig får brug for et til en given lejlighed.
Jeg har været udfordret med at tage nogle klare billeder og særligt metallic og glitter karton er svært at fange rigtigt. Håber trods det, min inspiration kan bruges.
Det var alt fra mig denne gang. 

De kærligste scraphilsner 
Anne-Mette Fredberg


 

Kommentarer