Rigtig godt nytår til jer alle. 

Et nyt år er begyndt, og jeg er spændt på at se, hvad der bliver af sjove og spændende ting, vi skal have afprøvet inden for vores fantastiske verden, med papir og udstyr. 

Jeg er næsten sikker på at der er nye designs på vej fra Simple and basic. 

Nu skal man lige omstilles fra julekort og -pynt til noget mere allround, som kan bruges resten af året. 

Jeg har brugt den samme stencil fra Design5 og structure paste til alle 4 kort. På 3 af kortene har jeg splattet, med art metal guld fra Schjerning blandet op med vand. 

Til dette her kort har jeg brugt. 

Hot foil plate :
Glimmer foil GLF-002




Til dette her kort har jeg brugt.
Hot foil plate 
Mint green foil co726045




Til dette her kort har jeg brugt. 
SBD118
Hot foil plate 
Glimmer foil GLF-002 guld.




Til dette her kort har jeg brugt. 
Hot foil plate 
Glimmer foil GLF-002 


Papir og karton fra. 

Mias-papierwerkstatt M-921.015 wintergrün. 

Vellum 

Akvarel karton 200g 

Sizzix Opulent Cardstock Pack 664532 gold. 

Stencil fra Design 5 stencil D5S018

Structure paste fra Nellie Snellen


 Jeg håber at jeg har kunnet inspirer jer til, at lave nogle kort her i det nye år 2022.

***Jette ***

Kommentarer