Simple and basic Januar 2022

Jeg vil i dag vise jer lidt inspiration med den nye Simple and basic januar-udgivelse med dies. Der er mange nye favoritter i denne udgivelse. Her finder du inspiration til de ovale tags, mini slim kort samt den søde gaveæske, der passer perfekt til en overraskelse i form af 2 post-it blokke med omslag, der matcher æsken.


















Jeg har brugt følgende dies:

Designpapieret er fra Simple and basic i farverne White Wood, Aqua og Sage. 
Sølvglitter og mat sølv karton er fra den lækre blok Sizzix Opulent Silver.
Mat kobber karton er denne Tonic Studios Copper Mine.
Som fyld i mit shaker-tag, har jeg brugt Sequins Copper SBS106.

Jeg har brugt det nye lækre nylonsnøre, der findes i rigtig mange smukke farver. For enden af snøren, har jeg bundet små metallic glasperler, som har ligget og samlet støv i mange år(derfor kan jeg ikke huske, hvilken fabrikant, de kommer fra).

Det var alt fra mig i dag. Ønsker jer alle en rigtig dejlig weekend.
Kærlige scraphilsner

Anne-Mette Fredberg



Kommentarer