Simple and basic nyheder januar 2022

 SAB NYHEDER JANUAR 2022


*****NYHEDERNE FINDES PÅ HAPPYMADES WEBSHOP UNDER SABJAN22.*****

Der blev torsdag i indeværende uge frigivet nye dies fra Simple and Basic, jeg har leget med de lækre sager og her er mit bidrag til hvad jeg har lavet.



Elsker denne æske, der kan indeholde rigtig meget, jeg har i den sorte lagt et gavekort i. 
I den hvide og røde æske er der et 10x10 kort i (desværre ikke et billede af dette) 
samt et smykke.



*******************************************************************

På nedenstående kort er der brugt 2 rammer fra den nye die med stjernekant (slim line), samt det super lækre fuglehus. Kortet har jeg lavet til en, jeg ved skal flytte i ny bolig.



Fuglehusene kan også bruges som bordkort, som vist nedenfor.



*********************************************************************


Tiden nærmer sig, hvor vi skal til at tænke på de kommende konfirmander.
Her er det igen det store slim kort jeg har gang i og den skønne die med stjerner i kanten, helt enkelt kort.
Zoomer i lidt ind på nedenstående billede, ses tydeligt hvor fin kanten er.



Tak fordi i kiggede med.

Jonna 






Kommentarer