Simple and basic nyheder Januar

Halløjsa. 

Endelig kom dagen for de nye Simple and basic dies må vises og 
jeg har sådan hygget mig med lækkerierne. 

Du kan se alle nyhederne ved at søge på SABJAN22 i shoppen.

 Hold øje med Facebook siden * SIMPLE AND BASIC INSPIRATION* de næste mange dage, for den kommer til at bugne med projekter med de nye produkter, fra design teamet.

***************************************************************
Der er kommet basic forme med skøn stjernekant, og jeg har brugt dem til at fremhæve lagene på mine kort, den der lækker detalje som gør glad.


Anette som har designet Simple and basic produkterne, har også lavet en ny æske og den stanses ud i en die, jeg er fan :)

Æsken har en perfekt størrelse til Lindt cokoladekugler.
Jeg har stanset et kighul og beklædt med klart acetat.




Lange ovale tags dies som er et godt match til slimlinekort. Jeg har falset fire gange midt på taget og bukket et trin. Glitter ovalen er klippet over og brugt som lag. 


Igen har jeg været uartig og klippet i mine udstansninger.  
De ovale lange tags er lagt i flere lag som tunger.



Gitte





Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.