Hej med jer. 

Så blev det min tur til at blogge igen, og samtidig  med februar release.                 Så to fluer med et smæk.

Det er blevet til 5 kort med hjerte kant.

Først stjerne og nu med hjerte kant, jeg elsker dem. 




Det første kort har jeg brugt lidt struktur paste fra Nellie Snellen til baggrunden, sammen med en stencil fra design 5 D5S022. 

Dies :

SBD202 squars
SBD162
SBD077

Blomster og grene er fra et af de nye design som happymade er blevet forhandler af. 
A pocket full of happiness. 
Jeg har brugt fra sættet. 
Spring floral. 

Papiret er fra. 
Ha-Pi littel fox plurielles. 
N. 4 HPLF-PL-04

Til bare fordi. 
Har jeg brugt hot foil plate 
SBH027








Kort nr 2. 

På selve baggrunden har jeg splattet med distress ink pumice Stone blandet op med vand. 
Dies :
SBD202 rund med hjerter 
SBD001 rund
SBD147 banner. 

Gren og blade er fra Floriléges design 
FEUILLAGES (FDD11707). 

Embossing folder. 
Sizzix 3 D Foliage (665252)

Stemplet er fra simple and basic. 
SBC105. 

Det grønne blanke karton jeg har brugt til bladene. 
HUNKYDORY craft LTD mirri card A4
Oxide green

Det brede bånd. 
Dekorations bånd jute - 6mm natur farvet. 






Kort nr 3.
Jeg har brugt kvist karton og akvarel karton. 

På hjerte ramme slim
SBD211
Har jeg blandet strukturer paste fra Nellie's 2335 og distress ink picked raspberty og worn lipstick  og smurt det igennem en hjerte stencil fra TCW791s 6x6 Micro hearts. 

Dies. 
SBD193 fuglehus 

Grene er fra 
A pocket full of happines
 spring floral. 

Stemplet er fra simple and basic 
SBC109. papirknus. 





Kort nr 4

Jeg har kun brugt dies fra Simple and basic til dette her kort. 

SBD122 slim card bases 
SBD211 hjerte slim
SBD043 Patterned frames hearts. 
SBD147 Tags. 
SBC059 Dotted hearts

Hot foil plate 
SBH025 tillykke med dagen 

Karton
 Tonic studios perfect mirror card.
 Ruby red. 



Det 5. 
Og sidste kort for denne gang. 

Dies. 
SBD211 slim hjerte ramme 
SBD122 card basic slim. 
SBD120 frames oval. 
Hjerte fra 5 års jubilæum for Happymade.dk. 
A pocket full of happiness. 
Spring floral. 
Blomst og gren. 

Hot foil plate SBH 029

Papir. 
Alexandra Renke papir 10.2558
Linnen karton. 
Kraft cappuccino 582045



Jeg håber at du har fået lidt inspiration til nye projekter i den nærmeste fremtid. 

Tak for at du kiggede med. 

***Jette***



Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.