Alexandra Renke Artistflowers

Jeg er meget begejstret for den seneste kollektion: Artistflowers fra Alexandra Renke. I serien findes de smukkeste designpapirer og rigtig mange smukke og forskelligartede dies med blomster, grene og græsser.
Fra den forrige udgivelse faldt jeg for 2 dies sæt med kortbase dies med add-ons alle med de smukkeste og fine frimærkekanter(jeg elsker frimærkekant).
I dag vil jeg vise en stribe blomsterkort i to forskellige størrelser. 

Kortet måler 11,5x19,5cm.

Kortet måler 11,5x19,5cm.

Kortet måler 11,5x19,5cm.

Kortet måler 12x12cm.

Kortet måler 12x12cm.

Kortet måler 12x12cm.

Kortet måler 12x12cm.

Alexandra Renke: Artistflower #1
Alexandra Renke: Artistflower #2
Alexandra Renke: Artistflower #3
Alexandra Renke: Artistflower set #10
Alexandra Renke: Artistflower set #3
Alexandra Renke: Artistflower set #4
Alexandra Renke: Buds set #3
Alexandra Renke: Buds set #4
Alexandra Renke: Grass set #2
Alexandra Renke: Ticket tags set#2
Alexandra Renke: Stamp-Square broad border

Simple and basic: Banners SBD162
Simple and basic: Mini texts SBD153

Alexandra Renke designpapirer: Artistflowers 12x12
Altenew Glitter karton(ikke på webshoppen endnu)
Tonic Craft Perfect Mirror Spring Silver

Tusind tak for dit besøg her på bloggen.
Mange scraphilsner

Anne-Mette Fredberg

 

Kommentarer

  1. Du gjorde det bare igen, igen. Jeg faldt også pladask for de skønne, nye Renke papirer og artistflowers.Superskønne kort og endnu en udgift. :)

    SvarSlet
  2. Hej Anne-Mette. Dine kort er altid så flotte. Der er aldrig hverken for lidt eller for meget på kortene. Vh. Lis

    SvarSlet
  3. Du formår bare hver gang at imponere med dine enkle og stilfulde kort. Jeg deler din begejstring for Renkes nye Artistblomster og papirer :)

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.